pierwsze wrony za p艂oty? 馃樅

      Je艣li jakim艣 cudem  znalaz艂e艣 si臋 na tym blogu, witam, mam nadziej臋, 偶e zostaniesz na d艂u偶ej.
Decyzja o jego za艂o偶eniu by艂a w艂a艣ciwie spontaniczna - zat臋skni艂am za pisaniem recenzji, dzieleniem si臋 mi艂o艣ci膮 (lub nienawi艣ci膮) do r贸偶nych pozycji, i mam nadziej臋, 偶e mimo po艣piechu nie pope艂ni艂am b艂臋du. Tak, mia艂am ju偶 kiedy艣 ksi膮偶kowego bloga, z pewnych powod贸w jednak znikn膮艂 on z internetu, a ja zrobi艂am sobie ma艂e, blogerskie wakacje.
 
     Co do tego, czego mo偶ecie si臋 po postach spodziewa膰 - niew膮tpliwie recenzji, book hauli, tag贸w, czy r贸偶nych ranking贸w. Mam nadziej臋, 偶e znajdzie si臋 cho膰 par臋 os贸b do dyskusji o ksi膮偶kach itp. :)

     Uwielbiam fantastyk臋, z ch臋ci膮 si臋gam po m艂odzie偶贸wki, krymina艂y, thillery, my艣l臋, 偶e nie trudno te偶 wywnioskowa膰 jak wielk膮 mi艂o艣ci膮 darz臋 "Sz贸stk臋 Wron" oraz jej kontynuacj臋 autorstwa Leigh Bardugo.

    Je艣li chcecie wiedzie膰 co艣 wi臋cej, pytajcie, z ch臋ci膮 pos艂ucham te偶 troch臋 o was, a teraz 偶egnam si臋 ju偶 w tym nieco niezr臋cznym, pierwszym po艣cie i mam nadziej臋, 偶e do zobaczenia!


Komentarze